bahardurum bebekbay benimde derinden geliyordu çok çok az duyduk minik daha dayanamayıp geldiğiniz için bu kadar dedi 💘 sizde bi an önce duyarsınız inşallah 🙏
mczbbk Benim de su an 7+6 . Paket almak istedigim doktora randevum 1 aralik. Henuz kalp atisi icin gitmedim sadece keseyi gormustuk . Sizce beklemeli miyim baskasina mi gideyim