bahardurum Biz yarın eşimin ısrarıyla gideceğiz cuma günü gelin demişti doktor . Yarın tahmini 5+6 oluyoruz regl tarihine göre 7 haftalık gözükürken ultrasona göre iki hafta gerideyiz kalp atışını görüp regl tarihi güncellemesi yapacak
bebekbay bahardurum bende geçen hafta gittim 5 haftalıktı kese vardı ama bebek hala yoktu şuan tam 6 haftalık olduk gitsem duyar mıyız yoksa biraz daha beklemeli miyim
bahardurum bebekbay benimde derinden geliyordu çok çok az duyduk minik daha dayanamayıp geldiğiniz için bu kadar dedi 💘 sizde bi an önce duyarsınız inşallah 🙏
girls35 bebekbay ben 8+6 yım hala duymadım bebek küçük zarar veririz dedi doktor bugün kontrolüm var duyurur sanırsam 😇
girls35 bebekbay evet duydum çok şükür çok güzel bir histi Rabbim isteyen herkese nasip Etsinnnnn aminnnnnnn 🥹🙏🏻❤️❤️❤️