Beyzanur12 Kızlr gece 2 den beri bir kasılmam var ama tuvalet gelmesi gibi arada aşağıya baskı yapıyor elektrik çarpması gibi bir şey vuruyor geçiyor. Ama genel olarak büyük tuvaletim varmış gibi bi hissim var böyle mi başlıyor sancı ?
Beyzanur12 Kızlar şimdi çamaşırıma kan gelmiş ama yoğun kırmızı değil. Peçeteyle silince pembe bu nişan mı kanama mı ?
myangelson Beyzanur12 nişan yoğun sümüksü kıvamda olur sizin kanamaniz gelmis sanırım doktora gidin. Tuvalet hissi oluşması da doğum başladığı anlamına gelebilirmis diye biliyorum ıkınma hissi oluşuyor diye çünkü
sbulut64 Beyzanur12 evet nişan gelmiş yavaş yavaş artacaktır sancıların biraz evde dayan ssonra git 😊
nur97 Beyzanur12 bnmde suan bu sekilde geldigi zaman vajina kemigime baskı yapıyo 10 sn fln geciyor onun dısında yok acaba gaz sancısı mı diyorum bebek mi 39+5 im baska da bisey yok düzensiz yani
bsr_1905 Beyzanur12 düzensizse bu yalancı sancı bi duş almayı deneyin eğer geçiyorsa duş alınca yalancı sancı düzenli dakikada sancı giriyorsa duş aldığın halde devam ediyorsa bu gerçek sancı
Beyzanur12 nurssmom peki gelen nişan mı kanama mı sizce ilk hamileliğim hiç anlayamadım mukuslu bi kıvam değil 🥹
nurssmom Beyzanur12 benimde ilk gebeliğim ama herkesin söylediği nişan mukuslu oluyor eğer sıvı kansa, yada suyla karışmış kan gibi pembeyse dr.a gidin herkestede nişan gelmesi mecbur değil
Beyzanur12 nur97 benimde çok düzensiz aynı dediğiniz gibi ama şimdi nişan mı geldi kanama mı anlayamıyorum nişansa eğer gitmek istemiyorum hastaneye doktorum da zaten nişan da gelme dedi
nur97 Beyzanur12 biraz beklemek gerek sanırım kanamaysa zaten devamı gelir ben yataktan kalkınca hafifliyor gibi geldi yatarken vuruyor
Beyzanur12 nurssmom yine gelmiş damla damla sıvı bir şekilde ama açık renk bilemedim de bakıcam duruma göre 🥲
Beyzanur12 nur97 bence sadece sancınız varsa zaten gitmeyin ne zaman sıklaşırsa o zaman gitmek daha mantıklı