Devlet hastanesindeki perinatoloji doktoru detaylı ultrasona dair rapor bile vermedi sonra özelde gittiğim doktorda kızdı nasıl vermez diye o baktı baktı göremedi arsa teşhisini sadece parlaklığı gördü ısrarla bebeğimin sağlıklı olduğunu söyledi ama ben bir anne adayı olarak tabiki tesirginim yinede doğuma kadar nasıl sabredicem bilmiyorum ne gelirse kabulüm ama insan yinede korkuyor