aslcrkci hala her hafta gittiğimde farklı bir doktor denk geliyoruz. Arada amniyosentez için istemiyorum diye onam formu imzalatmaya çalışıyorlar. Artık 33 oldum sonuç çıkmadan doğacak muhtemelen. Bazen o bunaltıyor. Onun dışında içimi ferah tutup bekliyorum. Şehir hastanesindeki doç. de 27 de ilk söylediğinde de doğsa yaşayacak kadar büyüdü artık Bi anlamı yok demiştim. O da hak vermişti ve imzaya bile gerek yok artık demişti. Sende canını sıkma her şeyde vardır bir hayır. Fetal dna yaptırsam mı dedim. Onda da yanlış pozitif ihtimali var. Boşa kalan zamanımı zehir etmek istemedim şüpheyle. Ebeklerimiz sağlıkla, sağ salim, vakitlice doğsun inşallah.