38+2 oldum 1 gün sonra sezaryenim var inşallah. sabahları uyanınca ellerim öyle ağrıyor ki ödemden parmağımdan birisi takılıyor hatta açılıp kapanırken çok acıyor. sonra adım atıyorum ayaklarım çok acıyor ilk ödem geçene kadar zorlanıyorum. bugün zaten nst’de sancı çıktı çok hissetmiyorum ama göbeğimde baya hassasiyet var. yani sağlıkla gelsin diye umut ediyorum artık sığmıyor içeriye sanki. evdeki son işleri halletmeye çalışıyorum ama artık çok zor geliyor hemen yoruluyorum ya da karnıma ağrı girer gibi oluyor