Shrrife ben zaten içsin demiyorum ki siz hala içmemesi gerektiğini savunuyorsunuz bende içmesin diyorum zaten ama BAĞIMLI. Sigara pat diye bırakılabilseydi sigara bıraktırma kuruluşları olmazdı. Herkes zararlı diye pat diye bırakırdı. İllaki bebek için zararı çoook büyük ama dediğim gibi bağımlılık çaresizliği. Eminim anne de çok büyük vicdan azabı çekiyor ve eminim içmemek için elinden geleni yapıyor çaresiz ama KATİL değil.