Cnsumut Ben nerdeyse 10 yıldır sigra kullanıyordum bi anda zor bırakılıyor.bende 25.haftamdayım ayda 1 2 ayda bir 1 tane içiyorm bundan biriey olmayacağını doktor söylüyor hiç içmesek daha iyi tabi ama 1 2 sigaranın ne zararı olacak.ona gelene kadar bebek ve sağlığımız için yapmamız gereken herşeyi yapıyor muyuz ? Tabi ki hayır.ben başından sonuna bırakmayan içen çok insn tanıyorum gayette sağlıklı çocukları.
Anneyimmmmm Shrrife sizce de iteminiz biraz ağır değil mi? Sen iradeli olabilirsin belki ama herkes sen gibi iradeli olmayabilir. zaten vicdan azabı çekiyor rahatlatmak için yazmış zaten belliki. biri bişey derde bende bırakırım Bi umut diye. ama cinayet çok ağır Bi item elinde olsa bırakır zaten kim evladının kötü olmasını ister ki?
Cnsumut Anneyimmmmm bencede ağır şeyler söyleyerek vicdan rahatlatılmaz.Elinden gelen birşey olsa zaten yapmaz.sigara bambaşka bir konu bence.ben çok çektim sıkıntısını çekmeyen bilemiyo.☺️ Geçsin şu dönemlerimiz yine içicem doya doya hatta onun hayalini kuruluyorm😉☺️
Shrrife Anneyimmmmm kesinlikle ağır değil bu konuda çekmeyen anlamaz diyorlar irade diyorlar bu irade değil bu zayıflık bu çook kötü bişey ve lütfen vicdanını rahatlatmasın ki bıraksın küçücük bebeklerin yanına insanları elini yıkatmadan sokmamayı bile planlayan anneler burda sanki bilmiyormuş gibi zararı olur mu diyor. Bunu 5 yaşındaki çocuklar bile biliyor ve evet bu cinayete teşebbüstür hanımefendi. Belki hiçbirşeyde olmayabilir ama olursa sebebi sigarysa nasıl açıklanır bu.
Gulgulcan Nursemom0857 baya zorlamış ya Allah şifa versin zaten ilk gebeligim zararlarını duyunca soğuyorum icmemem gerektiğini biliyorum Allah sabır da verir inşallah sağlıkla kucağımiza alırız
Nursemom0857 Gulgulcan inşallah bırakırsın. Ben hiç içmedim. O yüzden bırakmak ne kadar zor bilemem. Ama ben bebeğim için değil sigara bırakmak, dünyayı yerinden oynatırım. Biz anneyiz, güçlü olmak ruhumuzda var. Sende böyle düşün. Emin ol bırakacaksın.
Serenulkaya Gulgulcan keske hic islcmesen kokusu cekmek bile zararli sigara icen cogu annelerin dogumdan sonra bebeklerinde bronsit bebek yasta astim nefes darligi problemleri cikiyo cevremde boyle bi ornek e sahit oldum kadin cok pisman ama artik iş işten gecti kucucuk bebek te nefes problemi var ve doktor sigra dumanindan kaynakli olduguni soylmis
mervepsai Gulgulcan ben bıraktıysam herkes bırakır deli gibi sigara içen biriydim hatta sigara içmeyi resmen seviyodum aşıktım yani bebeğimin olduğunu öğrendim başta kabullenemedim süpriz oldu çünkü daha sonra 1 ay içinde birden bıraktım ve şuanda acayip şekilde tiksiniyorum kokusuna tahammülüm yok çok dua ettim hamileliğin en güzel yanlarından biride bu umarım bidaha hiç içmem insanın kafasında bitiyor istersen inan herseyi yapacak iradeye sahip olan bizler sigarayıda rahatlıkla bırakırsın kendine güven (sigarayı yiyen biri olarak söylüyorum bunu) 😏😉
Mrv133 Polo ya Allahsşkına kandil gğnü konuşmayım diyorum her sigaraa postunda seni görüyorum madem içmiyosun nedemeye yargılıyorsun ? İçmiyosan girme kardeşim sen şimdi mükemmel bir annemi oldun sen onun bebeğini ondan iimi düşüneceksin ? Boş yapıyosun yapma işin gücün yok milleti eleştrmek olsun diye eleştrme
Sabina03 Mrv133 Bende anlamıyorum hep dalga geçerek bişeyler yazıyo. Bende farklı bi post açmıştım benimlede baya dalga geçmişti 😏
Nursemomm Gulgulcan gebeykrn yanınızda bile içilse zararlı internetten birazcık araştırdanız belki biraz olsun içiniz elvermez içmeye
Anneyimmmmm Shrrife bence düşünceniz çok yanlış. Yani sigara içilmemesi gerektiğinde hem fikiriz bende tabiki içsin demiyorum ama bir annenin bağımlılık çaresizliği bu. Sen bıraktın diye sana kolay geliyordur söylemesi ama herkes aynı iradeye sahip değil. Zararlı olduğunun zaten annede farkında ama çaresiz işte bir kez içmiş. Ama bunu asla cinayetle bağdaştıramazsınız! bir anneyi sırf sigara içiyor diye cinayetle suçlamak çok büyük vicdansızlık... Sağlıkla doğsun herkesin bebeği inşallah...
Shrrife Anneyimmmmm tabiki sağlıkla doğsun ama yanınızda sigara içilmesi bile bebek ölümlerine sebep oluyor diye bilimsel bir gerçek var e annenin sigara içmesi bebek ölümğne sebep olıyorsa bunu nasıl adlandırıyorsunuz. Ne diyecek ben bağımlıydım ama iradesizdim mi diyecek kendime hakim olamadım bebeğim öldü. Bence bu kesinlikle cinayete teşebbüstür. Ki biraz ince düşünğrseniz kırmızı ışıkta geçmek de intihayara teşebbüstür. Bunun gibi düşünün demek istediğimi
Ykusdil Arkadaşlar bende hamile kalmadan önce içiyordum hamile olduğum zaman bıraktım 5 bucuk ay oldu ilk zamanlarda günde 1 yaptım sonra bıraktım rüyalarıma girdiği zamanlarda oluyordu🤦🏻♀️ Dün gittim detaylıya dr.soldan bebeğe giden kan akışında sıkıntı çıktı bunu da öncesinde sigara kullanmama bağladı ilaç verdi 35 haftama kadar kullanıcakmışım bir süre sonra tedavisi olmassa çocuk iyi beslenemiyormuş gelişimde gerilik olabilirmiş🤷🏻♀️birde kendi doktorumlada konuşacağım 🙋🏻♀️😊
Anneyimmmmm Shrrife ben zaten içsin demiyorum ki siz hala içmemesi gerektiğini savunuyorsunuz bende içmesin diyorum zaten ama BAĞIMLI. Sigara pat diye bırakılabilseydi sigara bıraktırma kuruluşları olmazdı. Herkes zararlı diye pat diye bırakırdı. İllaki bebek için zararı çoook büyük ama dediğim gibi bağımlılık çaresizliği. Eminim anne de çok büyük vicdan azabı çekiyor ve eminim içmemek için elinden geleni yapıyor çaresiz ama KATİL değil.
Sengulkrgz Gulgulcan tabikide hem sana hemde bebegine o kadar zarari var ki ah ah...Sen sigara ictigin icin kanina nikotun karisiyor o kanda bebegine geciyor gerisini sen dusun nasil bir zarari oldugunu...Lutfen birakin en kisa zamandaaaaaa lutfen