iremipekg Selam kızlar 3.5 ay önce doğum yaptım lohusalıktan sonra 2 kez adet gibi kanamam oldu 1.5 aydır adet olamadım test yaptım ve hafif çizgi belirdi kuruma çizgisi vs olabilir mi testi akşam yaptım bu arada
3boysmom iremipekg kaç dk sonra gördün canım çizgiyi? uzun süre beklediysen kuruma çizgiside olabilir ilk 5 dk içinde gördüysen gerçekte olabilir
duygumfoca iremipekg süt koruyor diyorlar ama fasa fiso 🙈bende oğlumu emzirirken kızıma hamile kalmıştım aralarında 23 ay var
Bibebek_2kedi iremipekg Bende 5 ay önce doğum yaptım ve geçen hafta öğrendim 1 buçuk aylık hamileymişim korunmaya rağmen yani bende bebeğim 3 buçuk aylıkken hamile kalmışım doğumdan sonra hemen hamile kalınıyormuş hormonlardan
iremipekg anonim51 sabah ilk idrarla deneyeceğim emzirirken de adet gecikiyormuş ama çizgi düşündürdü beni
hilalaselll4 duygumfoca peki bir şey sorabilir miyim emzirirken hamile kaldığınızda göğüs ağrısı çektiniz mi belirti olarak
iremipekg Bibebek_2kedi hayırlısı olsun tabiki nasip meselesi sabah da çizgi görürsem kan veririm diyorum bende
iremipekg Peye bende sezeryan oldum eğer hamilelik varsa arasının yakın olması risk yaratır mı diye düşünüyorum bu arada sabah test yaptım yine aynı şekilde hafif bir çizgi belirdi bir kaç gün sonra tekrar deneyeceğim koyulaşırsa kan veririrm
Kbra17 https://ibb.co/N2gfLkqm Kızlar bi saat sonra böyle çıktı ama pembe yani kuruma mıdır sizce su tutuncada geçmiyor çizgi lütfen bişeyler söyleyinn😑
iremipekg Kbra17 hamilelik olabilir gibi geldi bana ya ilk gebeliğimde de kaset test sonradan silik çizgi olmuştu