daisy__ Eşim genelde uğur böceğim der ilk tanışmamızda seni ne zaman görsem uğur getiriyorsun işim yolunda gidiyor uğur böceğimsin dedi öyle kaldı arada bir Karadeniz penguenim der😅çevrem de genelde bela küpü diyor
beautymom Eşim güzelim , kurban olduğum, can parçam der arkdaşlarım casper der bazen beni bulamadıklarında koymuşlardı öylede devam etti 😁
[silindi] 1Ali eşim karım der genelde, yanımızda birileri varsa gülüm der. Çevremdekiler gülo der, abim de karam der 😂