Sarisinkiz00 Nevagibi senin moralin bozuk diye salladım ben benimde az yükseldi diye biliyor musun 4 kat artmıştı benim 2. Baktırdığımda 😌
Nevagibi Sarisinkiz00 yaa canımm🥺🥺 verdiğim 2. Kan çok korkutmuştu beni ya erken dönemde olabiliyomuş neyseki atlattık darısı keseyi bebeği görmeye💖 ne zaman muayeneye gideceksinnn
Sarisinkiz00 Nevagibi evet şuan çok iyisin maşallah çok sevindim o yüzden itiraf ettim valla moralin herşeyden çok önemli görmeden sevdim ben seni yeni post attım baksana artışlara 🌸💘
Nevagibi hou kuzumm çok Teşekkür ederim bende çok rahatladım çok şükür Rabbime, Allah razı olsunnn 🥺💕🙏🥲🥹