aybalasmom bebeklerim__ ben ilk önce hipp organik combiotik kullandım bitince sma comfort aldım. Tamamen gaz yapmayan mama bilmiyorum maalesef 🥲
sevaldqn1 bebeklerim__ 5 aylik bebişkom var bebevita kullanıyorum bize çok güzel kilo yapıyor asla gaz sorunumuz da olmuyor🤌🏻
GirlandBoy_Mom bebeklerim__ bim’de var kuzum ama pek tavsiye etmem bi kez kızıma aldım bildiğin sarı lokum gibi uzuyordu ucuz şuan 200 civarı 800 gr ama almam yani ben sma optıpro kullanıyorum kilo alımı olsun sinirimi olsun güzel 4 aylık oldu oğlum 4 aydır içiyor