Zbyd3 benimde 22+4 bende aynı durumdayım bir gün hissedersem bir gün hiç hissetmiyorum çok hafif oluyor, üstelik ikiz bebek bekliyorum bir tanesinin hareketini hiç hissedemiyorum daha diğeri hareketli sadece doktorda plesantanın konumundan kaynaklı hissedemezsin çok dedi