medelas1 ben size kendi hikayemizi anlatayım kızım suan 4 ay 1 haftalık çok şükür ki zor günlerimiz geride kaldı bu benim 3. Bebeğim diğerleri yaşamıyor tüm hamileliklerimde de uyuşmazlık iğnesi vuruldum hatta bu hamileliğimde erken haftalarda kanama olunca iki defa vurulmuş oldum ben 0- eşim0+ biz baya uyuşmazlık yaşıyoruz bu yüzden kızımızın vücudu savaş verdi doğar doğmaz sapsarıydı ve riskli gruptu yenidoğan sarılığı ile bir olmuyor rh uyuşmazlık sarılığı vücut kendi kan hücreleriyle savaşıyor çünkü babanın kanını almış oluyor eğer benim kanımı almış oksa sorun yaşamayacaktık maalesef babadan almıs 0+ doğdu 13 günlük bşr yoğun Bakım süreciniz oldu uyuşmazlıkta da evreler varmış 1-4 arası bizim son evre olduğundan kan değişimi bile olabilirdi ama şükür tedaviler işe yaradı iki defa kan nakliyle süreci bitirdik çok zorlu bir süreç umarım yaşamazsınız ama sizin zaten negatif grup yok