medelas1 Benim kan grubum 0Rh+ eşimin B Rh+ eğer bebek babasının kanına çekerse uyuşmazlık oluyormuş kan değişimi bile yapılabiliyormuş bu konu hakkında bilgisi var mı çok endişelendim
mervesdoruk medelas1 benim orh pozitif eşimde orh negatif bizdede var dendi uyuşmazlık ilk de bı sıkıntı olmadı benle aynı kan grubu ikincede iğne olcam kanama olmadı şükür bu zamana kadar kanama olunca hemen vuruluyomus igne diye biliyorum
ipekbocegiim medelas1 ikiniz de pozitifseniz uyuşmazlık olmaz. Anne negatif baba pozitif olursa uyuşmazlık oluyor
TKumsall medelas1 uyuşmazlık bizde de var oğlumla benim uymuyor öyle bişey yaşamadık sarılık da çok hafif atlattık 3 gün bile sürmedi
medelas1 mervesdoruk doğumdan sonra oldunuz mu iğne? benim eşimde pozitif ama abo+ uyuşmazlığı diye bişe varmış.
Eylulasyamom mervesdoruk bizde de aynı ilk eşim o + ben 0- ilk gebelıgımde dogum sonu oldum ikinci gebelıkte hiç kanama olmadığı için doğum sonu bebek babanın kanını aldığı için ondada doğum sonu vuruldum iğne
zeynepctk mervesdoruk sizin pozitif eşiniz negatifse uyuşmazlık olmaz ki. Sizinki negatif olunca uyuşmazlık olur. Doktorunuz uyuşmazlık var dedi mi size
medelas1 ipekbocegiim ABO+ uyuşmazlığı diye bişeymiş ama kan değişimi vs diye görünce çok endişelendim
medelas1 myangelson bebeğin kanı değişme veya allah korusun daha ciddi şeyler oluyor mu bu durumda abo+ uyuşmazlığında
myangelson medelas1 hayır. Bizde de vardı ben 0+ eşim ab+ oğlum b+ oldu bir sorun da yaşamadık sadece gözlerinden cildinden falan sarılık geç gitti.
TKumsall medelas1 negatif uyuşmazlık değil abo+ dediğiniz uyuşmazlık var benim arh+ eşimin 0rh+ oğlumun 0rh+ oldu mesela
TKumsall medelas1 yok valla negatif uyuşmazlık değil ki bu çok duyulmuş ve çok bilinen bişey de değil
TKumsall medelas1 posta ben baktım bakarken de saçma geldi açıkçası sanki biri kulaktan dolma biseyler duymuş yada internette okuyup birinin başına gelmiş gibi anlatıyor gibi duruyordu daha çok ama gerçekten olduysa da doktorla konuşup daha net bilgi alırız bu konuda
rabis-0201 medelas1 kan uyşmazlığı rh faktörlerinin zıt olmasıyla olur biriniz pozitif diğeriniz negatif olursanız. ben 0- eşim A+ mesela kan uyuşmazlığımız var. 29. haftada ve bebek doğduktan sonra iğne vurulmuştum. sizde uyuşmazlık yok bu durumda
Bebekkuzu medelas1 ben de 0rh+ im doktor ben öyle olduğum için böyle bir durum söz konusu olmadığını söyledi
TKumsall medelas1 ben doktora gidince sırf meraktan sorucsm bunu oğlum 0rh+ oldu ama kızım benimle aynı arh+ 3. Gebeliğim bilmiyorum kan grubu ne olur