MomNalbant Kizlar marketteyim acayip redbull istiyorum almalimiyim almamali miyimmmm 1 tanecik icsem nolur hadi cevaplara gore hareket etcem😂😂
Polo MomNalbant al Çöpün yanına git Sadece bir yudum iç ve hemen ikinci yudumu arzulamadan çöpe at Aşerdiysen biyerin şişmesin die
Nusema25 MomNalbant bn o.icecegi agzima surmemisim heveste etmiyom meyve sulari dururken niye o pis seyelri.iseyimki icinde ne.oldugu belli bile degil bnce icmeyin esim bana.cips.yemeye bilenizin vermiyo bi kere aldi gecen
MomNalbant Polo cok alma dediniz 😂 fazla kalamadim oyle yapcaktm aslinda ama fantaa aldim😅😅😓😓 oda asitli ama artik canim asitli istemisti yapcak bisey yokkk
Polo MomNalbant canım asitli ve şekerli bişe istediğinde kola fanta sprite redbul falan, meyveli soda alıorm. Dün mesela kola çekti canm, limonlu soda aldm. Buz gibiydi. Gözlerimi kapadım ve kola niyetine gtti 😀
DlstM esve ama öyle demeyin ya 😂 okdr kasmamak gerek tabikide dikkat etmk lazm belli şeylere ama hasta değilz sadece hamileyz aşırıya kaçmdn mesela kırk yılda bir iki iç yudumdan bişi olmaz tüm hamileliği boyunca bir iki kereden bişi olmz
Yalinn8 MomNalbant redbull icme yaa ne biliym benzer asitli bise ic, simdi o carpinti falan yaparr, ugrasma