umransag _eylul09 _eylul09 benim de şüphelerim var adetime dört gün var bugün ile birlikte test yapayım mı sence
smyyy95 _eylul09 bende bu ay kullandım ovulasyon bat 30 ama ovulasyon piki 13 kasım gördüm ne zaman test yapayım
Prensannesi111 smyyy95 haftaya pazartesi salı çarşamba gibi yapsan çıkar sonuç, çatlamayı ne zaman gördün ?
_eylul09 smyyy95 13 kasımda piki gördüyseniz bat 30 kasımsa gebelik testi için çok erken. Ben bata 3 gün kala yapmıştım ikisini de . 13 kasımdan sonra tekrar ovülasyon testlerine devam ettiniz mi? Yani silikleştiğini çatlamayı gördünüz mü?
smyyy95 edanursk iki gün önce bende yaptım negatif di ama bu sabah yaptım aşırı silik yarın tekrar yaparım büyük ihtimalle Canını sıkma kan gelene kadar ümit var 🤣