sakaryamm54 Prensannesi111 Gebelik ihtimali var mı ? Zaten yarın adet günün erken gebelik testi yap istersen ne olur ne olmaz
Belloca Prensannesi111 burada ovülasyon testi aynı ya da daha koyu çıkarsa gebelik olanları duydum ama bu çok çok kırmızı değil gibi canım tabi hiç belli olmaz normal test ya da kan daha doğru olur 😍
Prensannesi111 sakaryamm54 evet var Canım gebelik istiyorum 2-3 gün öncesi yaptım negatif çıkmıştı normal kaset test
Prensannesi111 Belloca perşmbe günü pembe lekelenme oldu dedim adet oldum sanırım Sonra beyaz akıntıya döndü ondan şüpheleniyorm
_eylul09 Prensannesi111 ben ilk bebeğimde planlı olduğu için Ovülasyon testi kullanıyordum. Adete 3 gün kala yumurtlama olmuş gibi koyu renkte görmüştüm. Ondan sonra gebelik testi yaptım silik çıkmıştı. Böyle öğrendim. Bence gebelik olabilir 😊
umransag _eylul09 _eylul09 benim de şüphelerim var adetime dört gün var bugün ile birlikte test yapayım mı sence
smyyy95 _eylul09 bende bu ay kullandım ovulasyon bat 30 ama ovulasyon piki 13 kasım gördüm ne zaman test yapayım
ayse988 Prensannesi111 erken gebelik testi yap canım bende geçen ay böyle oldu kimyasalmış ama ovülasyon böyle çıkmıştı