tirinitii elifff243_ ayyy çok sevindim sizin adınıza 💘🧿 bir mucizeye tanık olacaksınız gerçekten insanın ikizinin olması çok çok güzel bişey 🍀💙
esimaa elifff243_ hayırlı olsun sağlıkla kucağınıza alın inşallah kaçıncı haftadasınız bugün ben de ikiz hamile olduğumu öğrendim 🥹
elifff243_ Amin inşallah teşekkür ederim sizede hayırlı olsun sağlıkla kavuşun inşallah . Son adet tarihime göre 7+4 olmam gerekiyor ama ultrasonda 6+1 çıktılar doktor sorun olmadığını normal olduğunu söyledi
elifff243_ Minamom_ Çok teşekkür ederim 😍 Beta adetime bir gün varken 10 çıktı doktor tam gebelik var diyemeyiz sonra 63 çıktı sonra 1250 ve en son 2358 olarak yükseldi sonra kese göründü bir daha beta takibi yapılmadı
Minamom_ elifff243_ ay benimde Reglime bir gün kala 253 48 saat sonra 806 yine iki gün sonra 2238 cıktı doktorda ikiz olabilir dedi keseye cumartesi gidicez çok merak ediyorum 🤭
esimaa Minamom_ benim regl me 2 gün kala 121 di 2 gün sonra 456 oldu yani aslonda yükseklik değil de yükselme katı bence belli ediyor kendini nerdeyse dört kart artmış benimki