elifff243_ Günaydın bugün doktor kontrolüm vardı ve bebeklerimin ikiz olduğunu öğrendim çok değiişik duygular içindeyim Rabbim isteyen herkese bu duyguları nasip etsin inşallah 🌸🌸
mrsmonthtic elifff243_ Hayırlı olsun Allah ikisini de sağ salim kucağına almayı nasip etsin. 🩷 Benim bir tanecik 37 haftalık hamileyim son düzlükteyiz 😳
tirinitii elifff243_ tebrik ederim darısı bana da nasip olur inşallah sağlıkla kolaylıkla 😍 benim tek yumurta ikizim var dünyanın en güzel şeyi ikizlik 🥹❤️❤️❤️
ebrudefnee elifff243_ bende 5 haftalık hamileyim henüz doktor kontrolüne gitmedim ama bi yandan 2 olsa güzel olur diye düşünüyorum 😁😁 belirtileriniz veya herhangi bi değişik birşey varmıydı ikiz olduğuna dair
tirinitii elifff243_ belirtileriniz var mıydı? Bir de tek yumurta mı çift yumurta mı? Çift yumurtaya genetik diyolar sanırım
elifff243_ tirinitii tirinitii Hayır belrtilerim yoktu bugün kontrolüm vardı orda gördük bebeklerin ikisinide tek yumurta ikizi
tirinitii elifff243_ ayyy çok sevindim sizin adınıza 💘🧿 bir mucizeye tanık olacaksınız gerçekten insanın ikizinin olması çok çok güzel bişey 🍀💙