bohembircadi LadyX Günaydın🌞 Bugün son trimestera girmişim hangi ara o kadar vakit geçti anlamadım onun şokunu yaşıyorum. Annemle sağlık ocağına gideceğiz, biten takviyelerimi alacağım. Sonra evi sil süpür seremonisi. Akşama kuzenim gelecek birkaç gün benimle kalacak. Eşim şehir dışında çalışıyor diye sağ olsunlar beni yalnız bırakmıyorlar. Bir de kedi kızımı kliniğe aşıya götürmeyi planlıyorum.💖🌸
LadyX bohembircadi ooo sen günün çok yoğun geçecekmiş canım kolay gelsin evet haklısın çok hızlı geçiyor zaman umarım sağlıkla kucağına alırsın yavrunu
LadyX Bu0 ahahahah çok iyi yaa ben de normalde her gün öyleyim eşim uyanıyor kahvaltıyı hazırlıyor sonra o işe gidince ben tekrar uyuyorum
bebeklerim__ LadyX mutfağın halisinindisari attim..Yağmur izin verirse eger hali kaldırmalı pazartesi temizliği yapacağım. Sen ne yapacaksın canim ?
cakirbebek LadyX günaydın kızım uyandığı için mecbur uyanıyorum yoksa yataktan kalkasım yok 😀 oğlumda da son haftamız karnımda .. haftaya salı kucağımda olcak inşallah 🥰
myangelson LadyX evet ya tam sevilmelik oyuncu zamanları 😍 öperim tabi günde milyon kez öpüyorum 🙈 4-5 saatte gidiyoruz geçen cenazeye gittik gece uykusuna denk geldigi için çok zor olmadı ama gündüz dönerken zorlandık biraz. Son zamanlara doğru sıkıldı. Bir de oto koltuk da almamistik henüz pusetle rahatsız oldu çok. Şimdi koltuk aldık bakalım umarım sever de sorun olmaz 🥲 yarın önce bir İstanbul yapacağız abimlere uğrayacağız Çarşamba benim kontrolüm var nöroloji doktorumda, ondan sonra Sakarya
LadyX myangelson aaa doğru sen oto koltuk almıştın ilk yolculuk nasıl geçecek bakalım 😍 haberlerini bekliyorum. Oyuncak filan al yanına oyalayacak bir şeyler
myangelson LadyX inşallah severiz 🥲 aynen oyuncaklar hep yanımızda zaten 😄 gerçi sevmiyor hiç iki elinde tutup atıyor da olsun 😄😄
medias Günaydın 🌞 valla yarım saat oldu uyanalı büyük ihtimal saat 11e kadar yatakta çöçelenme, sonra kahvaltı, sonra gebelikte ilk tremesterde olduğum için kendimi yormayacak kadar iş yapar gibi yaparım jajdjjsjd akşam yemeği kapanış🤗 sevgilerr🌹
LadyX klncbebek nerdensin canım burası da hafta sonu baya soğuktu ama bugün daha iyi gibi. Yaa iş biter mi hele de evin işi 🥲 aynı durumdayız
medias LadyX ahhaha Tokatlılar söyler belki çevre illerde de kullanılıyodur Sivas Amasya filan, boş şeylerle uğraşmak, vakit öldürmek yani 😌😅