ilkiminannesi tamam olabilir umutsuzluğa kapılma zamanı var elbet diye düşün bişey diyimmi ben hamile kalmadan 2 ay önce test yapmıştım çocuk düşünüyorduk yani adete 9 gün öncesinden nerdeyse 10 12 tane yaptım gerçekten inanamadim cunki hepside pozitif çıktı silik ve belli olanlarda vardı ve erken gebelikte pozitifti hani kan vermiştim mutlu mutlu gidip bide ne çıksın 🤭 gebelik yok ben ondan sonra adet oldum zaten ve bu testlere olan güvenimi kaybettim belkide o ara hormonlarım değişikti bilemiyorum ama hepsi birden hamile olmadığım halde nası pozitif gösterdi onuda hiç anlamamıştım🤷🏻♀️ rabbim en kısa sürede sanada nasip etsin inşallah belkide henüz erkendir yada adetine ne kadar var bilmiyorum ama kesin sonuç kan testi yani suphelendiginde kan ver sen en iyisi🤲🏻🥰