ilkiminannesi Tüp bebek transferi bekliyordum regl olunca başlayacaktık rahim kalınlaştırmaya vs ama 6 ekimden beri regl olmuyorum . Bir kaç gündür söktürücü içiyorum sadece bir kez 7 Ekim de korunmasız ilişki yaşadım acaba hamile kalır mıyım
Allahneverdiysee ilkiminannesi olabilir neden olmasın . İnşallah hamilesindir :) bence bugün yap hiç bekleme
ilkiminannesi Allahneverdiysee Hiç sanmıyorum ama doktorumda Tarlusal yazarken önce test yap demişti . Ben değilimdir diye yapma gereği duymadım. Aslında daha çok çıkmaz diye cuma gitmiştim doktora suan tam günü gelmeye başladı ya ilişki sonrası
Kubragocer ilkiminannesi aşkım bende son adetimi 25 Eylül’de gördüm ondan bu yana olamıyorum 27 Ekim’de beta negatifti en son 8 Kasım’da test yaptım evde oda negatifti 10 Kasım’da da doktora gittim hiç muayene etmedi kan almadı direk duphaston yazdı adet olunca gel hormon testi yapalım dedi benim bu süreçlerde ilişkim oldu ama olsa çıkardı değil mi daha hamile değilimdir
ilkiminannesi Kubragocer duphoston zararsız ama hamile olduğunu öğrensen bile bebeğin tutunmasını sağlıyor eğer hamile değilsen söktürür
Kubragocer ilkiminannesi ilacım 2 günlük kaldı o zaman kesin adet olurum ama ilk defa neredeyse 2 aydır adet görmüyorum bir an önce olsam da bari gidip hormon testi versem korkmaya başladım
Meral_63 ilkiminannesi bence Sabah ilk idrarla yap şimdi akşam ZATEN sıvı alımı çok olmuştur Sabah yap en iyisi haber et olur mu