powerpuffgirlss inşallah aktif ihtiyacımız olmaz da bir gelir ben ilk zamanlarda Süt artırmak için kullanırım diye düşünüyorum bi de dışarıdan üniversite okuyorum bebek 2 3 aylıkken de sınav zamanları denk geliyor ben sınavdayken annem bakar ona Süt bırakırım diye düşündüm