kubos_ Dlrdgn benim çin takvimine göre erkekti hatta bütün hurafelere göre erkekti. Doğruymuş oğlum olacak 😂
cizgilidefter Dlrdgn bende de tutmadı, kız çıkmıştı her testte ama erkek. Bizim bebiş şimdiden şaka da yapmış olabilir
powerpuffgirlss Dlrdgn evett kiz cikiyodu rus takvimi cin takvimi dr erkek dedi megerse kizmis dogru cikti
kizmizimavi Dlrdgn ilk bebeğimde bütün siteler kız göstermişti kızım oldu gerçekten de, şu an bir site kız diğeri erkek gösteriyor 😂 birkaç haftaya görürüz artık
Atiye2727 Dlrdgn hadi inşallah yaa bakalım,,rabbim sen gönlümüzdekini biliyorsun nasip et yarabbim 🥹🤲🤲❤️
Cokistersengelerbence Dlrdgn ay benim doğru çıktı. 12+6 da doktorum %80 kız dedi nipt yaptırdık kız çıktı. Hatta Çin takvimine de bakmıştım. Aynı zamanda yüzük testi var ya onu da yaptım kız çıkmıştı 🤣
Cokistersengelerbence Dlrdgn kendi saçınıza alyansınızı sarın ve karnınıza tutun. Yüzük kendiliğinden hareket etmeye başlayacak. İleri geri hareket ederse erkek, daireler çizerse kız olacak deniyor. Benim iki gebeliğimde de tuttu, tabi batıl inanç orası ayrı.
bersah34 Dlrdgn ben, ben benim yumurtlama günü belliydi bide çin takvimine göre yaşımı falan yazdım chatGPT’ye erkek demişti. Herkes seninki kız diyordu bende aşırı kız hissediyordum ama erkek çıktı gerçekten