Gmzle ben henüz bulantılar halsizlik derken çok fazla yapamadım. Sadece seyahate çıktığımızda çok fazla yürüdüm ve kasıklarım çok ağrımıştı. Çok fazla yürümek ve ayakta kalmak iyi gelmiyor sanırım. Yarım saat bir saat olacak şekilde yürümek daha faydalı olabilir. Doktorum kısa yürüyüşler yapabilirsin demişti.