sanli26 ghostty İnşallah diyelim, ben yapı gereği hep zayıftım sanırım o yüzden almadım 🙈 Bebeklerimiz sağlıklı olsun da kilo önemsiz🫠
ghostty sanli26 ben de öyle hayatımda 54 ün üstüne çıkmadım😂 spora da başlayacağım bulantılarım tam olarak geçsin de. O zaman dengelenirim diye düşünüyorum ben de☺️Kesinlikle öyle kilo bir şekilde veriliyor.
sanli26 ghostty Ben afedersiniz öküz gibi yatıyorum. Ev işi dışında yürüyüş vs yok maalesef 😅😅 spor hayatta gitmem sanırım zaten az kaldı 🙈
ghostty sanli26 hahahaha çok şekersiniz😂 Ben hamile kalana kadar aktif spor yapıyordum. Hareketsiz kalırsam ağrılarım oluyor o yüzden de yapmak istiyorum. Az kalmış sizin olsun😂
sanli26 ghostty sizin şekerliğiniz o🙈 Yürüyüş yapmayı severdim de şimdi 2 adım atsam nefes nefese kalıyorum. Nasıl normal doğuracaksam bakalım 😅😅
ghostty sanli26 son aylar biraz zorlu oluyormuş nefes nefese kalmalar normalmiş sanırım. Ay inşallah istediğiniz şekilde doğurursunuz ben de normal istiyorum da bakalım nasıl olacak😂