Bende geçen sene ekim ayında 4 aylıkken kürtaj oldum hemen hamile kalmayı planlayamadım çok ağladım çok üzüldüm daha yeni yeni tekrar düşünmeye başladık şuan da bile korkuyorum acaba aynı şeyler yasarmıyım diye ama etrafımda aynı durumu yaşayan bir çok kadın kucağına aldı bebeklerini sağlıklı çocukları oldu içimizi ferah tutup sağlıkla kucagımıza almayı dilemekten başka çare yok iyi düşün iyi olsun canım 🌸