140524ba canım benim sana kocaman sarılıyorum ve bunu tecrübe etmiş çiçeği burnunda bir anne olarak diyorum ki geçecek🩷 o korkuların da bitecek, bebeğine de sarilacaksin,anne de olacaksın. Ben de 7 haftalık ilk bebeğimi kaybettim 6 ay sonra tekrar hamile kaldım şu an 4.5 aylık kızımı uyutuyorum. Sağlıkla gelsin🙏🏼