rabiabass birumut_ bende aynı sekilde gecen aylarda kimyasal geçirdim eşim cok sıcak bakmıyor ama ben illa da istiyorum basta istemiyordumda baya heveslendim
Deletedmom_787 ayse988 olur canım bazen geç olabiliyor strese girme ben regle 1 hafta kala bile yumurtlama gördüğüm olmuştu 😅😅
Sss1947 Deletedmom_787 yok başlamadım benim yumurtlamam hep erken oluyor şimdiden akıntım başladı şeffaf 🙃
Deletedmom_787 Sss1947 benimde geç oluyor ya 🥺 3 ayın ortalamasına bakarsak 18.Günü buluyor benimde yumurtlama ağustosta 22.gün, eylülde 16.gün, ekimde 19.günde yumurtlama gördüm
AdaKaranfili heyecann2 bat 6 Aralik. Degerlendircem bu ay.insallah guzel sonuclar elde ederiz hepimiz. Ovulyasyona basladim dunden.🤲🏻🙂 3.cocuk icin. Digerlerini ve kurtaj olduklarimi hemen kalmistim. Ilk kez ovulyasyon yapmak geldi icimden. Bakalim))
ayse988 Deletedmom_787 ay bi şey sorucam geç yumurtlamadan sonra gebelik testini 14. Gün mi yapmak gerek yoksa bata göre mi
Sss1947 Deletedmom_787 ya benim ilk gebeliğimde adet bitimi hemen hamile kalmışım hatta 3-4 gün sonra doktorda şaşırmıştı . Devam etmedi o malesef bu olursa yine ilk olacak inş
Deletedmom_787 ayse988 canım yumurtlama tarihinden 14 gün say o gün senin bat oluyor yumurtlama geç olduğu için bat kaymış oluyor dolayısıyla yeni bat tarihine göre test yapacaksın mesela 1 aralıkta yumurtlama oldu diyelim bat 15 aralık olur sen 15 aralık ve sonrası test yapman lazım
ayse988 Deletedmom_787 anladım canım teşekkür ederim şimdi ovülasyon yaptım şok oldum geç olur diye düşündüm bi anda kopkoyu
Deletedmom_787 Sss1947 inşallah sağlıkla devam eder canım bende aynı durumdayım 🥺 hamile kaldığın ay ovulasyon testi yapmış mıydın?