Theaydins heyecann2 ben de 13 aydır adete 3 4 gün kala test yapmaya başlıyorum hep hüsran🫠 dayanmak lazım ama nerde ilk kızımda da adet günü öğrenmiştim
heyecann2 Theaydins Kızına ne kadar deneme sonucu olmuştu canım Ben ilk öylesine denemem de tuttu o yüzden bunda bir ümidim var diğer tarafımda o bir şanstı diyo😅😃
Theaydins heyecann2 kızımda korunmayı bırakır bırakmaz kalmıştım 😁 bunda 13 aydır uğraşıyoruz olmuyo şaka gibi
ayse988 heyecann2 bat 2 normalde ama ağustosta kürtaj oldum adetim değişti yumurtlama da olmadı heralde uzayacak
Deletedmom_787 heyecann2 bat 12 aralık 😅 çarşamba günü yani yarın ovulasyon testine başlıyorum inşallah bu ay sağlıkla huzurla müjdeli haberi almak nasip olur 🙏🏻
Deletedmom_787 ayse988 olur canım bazen geç olabiliyor strese girme ben regle 1 hafta kala bile yumurtlama gördüğüm olmuştu 😅😅