Mutlusonsuzz Beyzanur12 been👋🏻 35+4 bugün 37 de dogurcam inşallah suyum az olduğu için zaten planlı sezeryen olacaktı 1 hafta erken alınacak sadece sağlıcakla gelsinler🥰
Papatyaaam1 Beyzanur12 son 25 günümüz kaldı uygulamaya göre ne zaman gelmek ısterse herseyı hazır allahın ıznıyle sadece hayırlısıyla kızımızı beklıyoruz ❤️
Sizdenbirii1 Mutlusonsuzz gün aldın mı canım bende 37′ de doğurcam ama doktor hala tam gününü vermedi
Beyzanur12 Pitircigin_annesi hiç belirti kasılma sancı vs var mı ? Ben de arada böyle batma gibi oluyo ama anlamıyorum 🫣
Pitircigin_annesi Beyzanur12 nst de bir kaç kez 100 üstüne çıktı ama suan en fazla 40 falan çıkıyor . Ama öyle şiddetli bir şey yok ben de tam anlayamıyorum 😄
Beyzanur12 Nlntt benimde uygulamaya göre 21 inde doğum 😂 ama bakalım gelecek mi 🥲 saplıcakla gelsinler inşallah 😍
Beyzanur12 nazlidvt maalesef benim de öyle 😂 bi belirti verse hazırlasam kendimi diyorum bir anda olması korkutuyo 😂
nazlidvt Beyzanur12 hiç sorma hergün hastane çantama yeni yeni şeyler ekliyorum bugün kışlık çorap ekledim mesela ne olur ne olmaz bakalım bebiş ne zaman gelmeyi düşünüyor ☺️