Gulo06 kubos_ az kalmış az sezeryan 38 de alıyorlar normal doğum bekleyenler bir tık daha telaşlı sancı mı gelcek sumu derken ağırlaşıyor insan bende doktora kilom fazla sezeryan olurmu dedim yok dedi
kubos_ Gulo06 normal olunca öyle oluyor ne zaman gelecek diye bekliyorsun hep bir tedirginsn ufak bir ağrı girse sancım mı başladı acaba diyorsun
Edaozcan1 Kızlar doğumu başlatmam lazım bu hafta ananas hurma tamam ama sizce meryem ana otunu sancı yokken yapmalımıyım işe yarayan birine şahit oldunuzmu yaa
asdff Gulo06 hahaha yay burcu ile ilgili çok bilgim yok ama bu gidişle tecrübe edinicem sanırım 🤪😄😄 Allah hepimize kolaylık versin 😄