hilal858_ Gulo06 İnşallah Ben 😅 ilk 2 normal oldu 3.de normal olursa iyi olur en azından beni nelerin beklediğini biliyorum..normal doğum da tek sevmediğim şey dikiş 😅 geri kalanı güzel bir his
Gulo06 hilal858_ senin daha günün varmış bende bunda ağrılarla geçti vaktinde gelsin inşallah birde kızıö var küçük ondan kaynaklı hiç fırsatım olmadı dinlenmeye
Edaozcan1 Bizde 37+2yiz doktor normal doğum için bu hafta bebeğin gelmesi gerekiyor dedi kilodan kaynaklı. Tüm tuşlara basıyorum bakalım hayırlısı umarım gelir😀
Gulo06 Edaozcan1 kız benimde kilo var bebişin kiloda iyi 90 ı geçtim galiba tartıya çıkmıyorum bebiş 3200 iyice aşağıda duruyp ama doktor bişey demedi acil bişey olursa gel diyo sadece
asdff Gulo06 hahaha yay burcu ile ilgili çok bilgim yok ama bu gidişle tecrübe edinicem sanırım 🤪😄😄 Allah hepimize kolaylık versin 😄
Zeynepow 34+1 im ve iki hafta önce 2cm açılmam vardı. Şu iki hafta daha gelmese iyi. 36. Haftada ful ayaklanmaya başlıycam. Çünkü bu hamilelikte çok pasiftim. Hep yattım erken gelmesin diye. Bir taraftan da çok tırsıyorum. 4. Normal doğumum olacak 🥹🥹
Gulo06 Zeynepow hayırlısı ile gelsin inşallah vakti zamanında bende aksine çok hareketli idim ama şimdi hareket edecek enerjim yok
Gulo06 kubos_ az kalmış az sezeryan 38 de alıyorlar normal doğum bekleyenler bir tık daha telaşlı sancı mı gelcek sumu derken ağırlaşıyor insan bende doktora kilom fazla sezeryan olurmu dedim yok dedi
baloglu 38+0 normal doğum olacak gibi bu hafta çatı muayenesi var. Belimde ağrılarım başladı bugün iki haftadır devam eden regl ağrısı gibi karın ayak ve bel ağrılarım bugün daha da şiddetlendi var mı benim gibi olan??
Gulo06 baloglu Arada bende yaşıyorum ama geçiyor sonra bebişin herşeyi kilosı suyu tam ise gününü bekliyor olacağım yüzden normal yani ağrılar sızılar benim göbüş aşağıda geziyom