aysnr0_ merhaba tek tüpüm kapalı 36+2 haftalık hamileyim, diğer tüpümde de kist olduğu söylendi. Tedavi olarak Ankara Gataya gitmiştim, infertilte bölümü direk sebepsiz infertilte dedi ve aşılama önerdi. Bu dediklerim şubat ayında oldu. Bende yumurtlama test kiti aldım hemen, 1 ay boyunca düzenli işedim ve yumurtlama gördüm mart ayında ve değerlendirdim o ayı, nisan ayında 4 haftalık hamileydim 🤍