Kizlar peki bende birsey sorucam benim de bekarken sag yumurtaligim ve sag tüpüm alindi sol tuple cok şükür hemen hamile kaldim kizim oldu şöyle birsey duydum sag yumurtaligim olmadığı icin erkek bebegim olmazmis hic size sorum sol tupu ve yumurtaligi olup sadece ama erkek bebegi olan varmi
Biliyorum cinsiyeti erkek belirler ama bi acaba mi dedim