busemmm_ gönlünü ferah tut çokça dua et, her şey olacağına varıyor. Bir tanıdığım da senin gibiydi ve 34. haftada doğurdu, bebek yaşamaz kesin yoğunbakıma alınacak dendi, yoğunbakım bile hazırdı ama bebek öyle güzel sağlıkla doğdu ki anne kucağına verildi direkt ve taburcu oldular 1 gün sonra. Rabb’im sağlıkla kucağına almayı nasip eylesin