dilannalakusss 40+0 olduk tık yok 2 gün önce doktor 1 parmak açılman var dedi 41 kadar gelmezse suni sancı verecekler
TKumsall dilannalakusss biri 30da biri 28de başladı 30da başlayan 36ya kadar tutabildik 28deki 32de doğdu 3. Nasibi ne bakacağız
sendekimsinnn 40+1 im bnde 1 hafta önce 1 cm açıklık vardı şuan ne durumda bilmiyorum sancım vs yok gelsin diye herçeyi yapıyorum da galiba bizle alakalı değil onlar ne zmn isterse o zmn geliyolar
dilannalakusss Mavisanne16 bizde ya 41 e kadar bekle diyor doktor cumartesi sancı verecekler gelmezse
Ecisbicis dilannalakusss tam 40ta doğum yaptım dün, kaç gündür açılmam oluyormuş ama ben hissetmiyormuşum, suyum veya nişanım gelmedi zaten, direk açıklıkla gitmişim, yatış verdiler 3,5 saat sonra da kucağıma aldım 🙏🏻
TKumsall dilannalakusss sancılarım erken başladı benim aşırı stresten benim devamlı dinlenmem gerekiyordu ilkinde kaynanam dolap içi fırın falan sildirdi bana saatlerce eğilip kalkmaktan sancılarım başladı kimse inanmadı ikincide de çocuk vardı kucağına al yine eğil kalk üstüne birde zatürre getirdi kaynanam eve hepimiz hastaydik hamile halimle ona da çocuğa da ben baktım kipirdiycak gücüm yokken ciğerlerim su toplamış sanciyi kesmislerdi ama ondan kaynaklı daha fazla bekletemediler bebeğimde bende yoğun bakıma girdik doğum sonrası bu sefer aynı hataları yapmamaya sözüne kulak asmamaya çalışıyorum hastaysa kitlesin kapısını otursun yada diğer gelinine gitsin baktirsin kendini ben canımı sokakta bulmadım
dilannalakusss TKumsall ay demediler mi Hamile yaptırmayalım benim de Azrail gibi Kaynanam var her işi yaptım nasıl tutundu dediler çok şükür hala benimle
dilannalakusss sendekimsinnn nerde yaşıyorsunuz ben bazen geç gidiyorum alıyorlar direk randevu almıyorum
Mavisanne16 dilannalakusss daha bir şey demedi doktor bu hafta belli olacak her sey her tuşa basıyorum bakalım arada yalancı sancı yokluyor sadece
TKumsall dilannalakusss Aldır diye bı tarafını yırttı her çocukta ikincide çok sesi çıkmadıydı baktı aldırmıyorum düşürtmeye çalışıyor oda işte yapamam diyince cemkiriyo hemen zorunda mıyım herşeyi yapmaya yapmıyorum valla çoğunu ufak tefek şeyler istiyorum onları da yapı versin oluyor şimdi de çocuklarla mi ugrasayim onlarla mi
teacherlife ben 38+4 te doğum yaptım 2 cm açıklığım vardı sabah 9 da suni sancı aldım öğlen 12.10da doğurdum tam açıklıkla🙏🏼suni sancı sürecim hızlı ilerledi sizede sağlıklı doğumlar diliyorum 🥰
dilannalakusss teacherlife suni sanciyi neden verdiler ki benim de açıklık var ama vermediler kanamam oldu bugün de
MummyC Havin49_ nasıl başlıyor doğum ya benim akşamları kasılmalar ve bel ağrım çok oluyor vajina bölgesinde sızı ama bir türlü gerçek sancılar başlamadı gerçek sancı olduğunu nasıl anlayacağım :(( bugün 39+5 di benimde