bcbcbc27
Doğum sonrası eşin yanında olması ben kendi adıma riskli gebelik geçiriyorum eşim doğumdan sonra yanımda olsun istiyorum ancak şehir Hastanesi’nde bu mümkün değil , odalar eger ayarlayamazsaniz 2 kişi doğum planlı bir sezaryen değilse nöbetci ve icapci doktora kalır bir ağrı kesiciyi o gün ki ebenin hemsirenin insanlığına göre yalvararak bile yaptırmanız mümkün olmayabiliyor ( normal ve erken doğum deneyimim var oradan biliyorum ) belki sizler daha duyarlı doktorlara denk gelirsiniz ama vızitı bile ışık hızıyla yapıp soracaklarinizin yarısını soramama ihtimaliniz var bla bla bunlar beni rahatsız eden taraflar ahah kolumdaki serumu çıkarmaya gelmemişti hemşireyi 3 sefer çağırdık ben damarı tuttum serumu annem çıkardı filan bilmiyorum belkide ben zor bı durum geçirdiğim için birazdaha hassastim sonuçta standart bı sağlık hizmeti sunuyorlar beklentinize göre degsir yani sizi tatmin edip etmemesi sağlıkla kucağınıza alın inşallah 💐