Gunesrojin su geldikten 36 48 saat sonra sancı gelmezse doğum başlatırlar saatiniz dolmadıysa gitmeyin bence sancıların düzenli hale gelmesi için çabalayın kız kardeşim suyu geldiği halde 2 gün evde bekledi tabi kontrole gitti biraz korkuttular ama bizim desteğimizle evde bekledi hala sancı gelmeyince 2 gün sonunda doktor başlattı doğumu elhamdülillah normal doğurdu