Kutsah Benim ilk doğumumda hiç birşey bir işe yaramadı 40+1 de sunni sancıyla başlattılar zorla doğurdum ama 2. Gebeliğimde ise doktorum pazartesiye kadar bekledik geldi geldi gelmedi sunni ile başlatalım dedi ben gelsin diye herşeyi yapıyordum ama bir gece çok fazla çömelme hareketi yaptım otur kalk otur kalk bi müddet çömel bekle derken sık sık idrarm geldi her çömelmede tuvalete gittim ama afedersnz uzun uzun bitmiyordu sonra sabaha karşı uykudan adet sancısı gbi bir sancıyla uyandım anladım doğuracağım tam 40+0 hemde tam gününde ve o gün doğurdum o tuvalete gitmelerim ve uzun uzun bitmemesi ise meğer suyum gelmiş oymuş sonradan muayne olunca anladım 😂