Ben kızımda kullanmıştım ve cok kolaydı doğumum suan 2 ye hamileyim 40.haftamdayım hatta yine aldım kullanıcam ama ben değil anneannem suya koymuştu sancım başladığında suyundan içmedim hiç ben içmekte gerekmiyor sancın başladığında agzı geniş olan bi kaba suyun içine koyacaksın yada seni yerine her kimse o yapcak doğum bitince sudan cıkarmayı unutmasınlar ama belki batıl inanç bilmiyorum ama ben doğumum kolay geçtiği için ilkinde, bundada yapcam bi zararı yok sonuçta inanmaklada alakalı olabilir