segmenseval Meryem ana otunu kullanan var mı veya bu konu hakkında bilgisi olan?Gebelik sürecinde kullananlar var mı?
HafVel segmenseval kalplerimiz birmiş az önce Trendyolda baktım. Benim arkadaşlarım hep kullandı ve gerçekten faydasını gördüklerini söylediler. Bende almayı düşünüyorum
yagmuraybarr segmenseval ben kullandım 🥰 sanırım biraz da inançla alakalı çok şükür vajinal doğum yaptım açılmam başladığında suya koyduk doğum bitince de çıkardık sudan çok güzel açmıştı suan tekrar hamileyşm eğer normal olursa yine alır koyarım 😊
segmenseval HafVel bende aldım ama nasıl kullanmışlar peki bilgi verdiler mi? 38+4 deyim normal doğum olacak ama beyefendinin gelesi pek yok acaba önceden mi yapılıyor yoksa sancı gelince mi?
Zhde segmenseval sancın gelince suya atiyosun o kendiliğinden açılıyor diye biliyorum canım o esnada sen atmazsin ailenden biri de alsan olur tabi dua okusun
HafVel segmenseval bir arkadaşım onun kullanmasını tam bilmeden sizin haftalarınızdayken sancısı yokken suya koyduğunu ve doğumunun başladığını söylemişti. Ama benim bildiğim kadarıyla sancılar başlayınca ve sıklaşınca suya koymak diye biliyorum çünkü o suda açıldıkça rahmin açılması demek diye biliyorum. İyice araştırmak lazım.
HafVel Zhde evet ya da hemşireler felan soruyorlarmış Meryem ana otun var mı yapacak mısın gibisinden. Genelde hastanedeyken sancılar sıklaştığında yapıyor herkes
segmenseval Zhde galiba benim sancımın gelesi yok ya 😅 bekleyeceğiz o zaman sancı başlayınca kullancaz
segmenseval HafVel araştırıyorum ama bazı kanallarda bu haftada günde 1 kez suyunu içebilirsin diyo tablet veya çay şeklinde olanı varmış, bazı yerler sancı gelince suya koyman gerekiyo diyo kafam karışıyo 🥲
HafVel segmenseval bu dediğinizi hiç duymamıştım. Hani suyunu içmek gibi duymadım daha önce. Bence riske atmayın. Eşinizden yararlanın aşk hormonu da işe yarıyormuş:) kimisi temizlik yaptım akşamına doğurdum diyor ben anlamadım gitti hahaja
segmenseval HafVel ev inanın yapıldığından beri bu kadar temizlik görmemiştir ama bende olmadı 😅 eş konusunda da azıcık korkularımız var onu aşamıyoruz 😅😅😅😅😅
HafVel segmenseval banada doktor herşeyi yasakladı 33+6 dayız 36. Haftaya kadar istirahat et dedi ama içim gidiyor evi temizlemeden duramıyorum hahaha. Eş desen unutalı çoook oldu 😅🤣
segmenseval HafVel o zaman hiç kendini yorma dinlenmene bak. Ev inan temizlenir öncelik senin ve bebişin sağlığın 🤭 erkekler kapatılsın bu süreçte bence 😅😅
segmenseval yagmuraybarr benim sancım yok salı kontrole gideceğiz eğer gene olmazsa valla suya koyup 1 bardakta içicem 😅
Dmlirmak Kızlar benim sancım da düzenli geliyor ama sonra duruyor sancı varken bunu yapsam sancım kalıcı olur mu hiç açıklık yoktu bu arada sancı çekerken
segmenseval Dmlirmak sancın gelince suya koyarsan meryem ana otu açıldıkça seninde açılman oluyormuş bu soruyu sorduktan sonra karşıma bir sürü video çıktıdeneyimleyenlerin hepsinin de açılması olmuş doğumdan hemen sonra çıkarmak gerekiyormuş sudan ama.
yagmuraybarr segmenseval ay içildiğini hiç bilmiyorum ya 😂🤦🏼♀️ bence bekle birden geliyor çünkü sancı ben Salı gittim baban doğuramazsın cumartesi gününe kadar dedi çarşamba sabah birden sancım geldi doğum oldu akşama 😂39+5te doğurdum
segmenseval yagmuraybarr bütün tuşlara basıcam 38+4 deyim bende keyfi içeride iyi galiba hiç gelesi yok gibi sezeryana dönmek istemiyorum ondan dolayı hep dua ediyorum açılmam güzel olsun diye 🥲
yagmuraybarr segmenseval bebiş geleceği zamanı çok iyi biliyor hiç merak etme 🥰 40a kadar yolu var her şey yolundaysa bekle bence