ikincibebek2 Selam kızlar dün bebişimin cinsiyetini öğrendim Bı oğlumuz olacakmış rabbimin izniyle🤲 Çok güzel erkek isimleri var fakat işte bu diyebileceğim bı isim bulamıyorum yardımcı olur musunuz lütfen 🤗 bu arada 2 kızım var isimleri Ece ve Ada egerbi kızım daha olsaydı ona da güneş ismini düşünmüştüm ama erkek isimlerinde içime sinen olmadi Yardim lütfen 👣
miracsmom_ ikincibebek2 bizimki tunahan olacak kısmetse bende çok zor buldum şimdiki isimler içime sinmiyor herkeste var gibi geliyor 🥹🥹
aslihaneskin Bende şu köşede bekleyeyim gelen önerileri 😃benimde 2 kızım var isimleri Ela ve Sena bir kızım daha olsaydı ya Eva yada Alâ koyacaktım. Ama oğlumuz oluyormuş 🥰 16 haftalığız bizde isim bulamadık ikincibebek2
Aysunays ikincibebek2 Kutay, Uraz, Asil, Tuna, Kerem, Selim, Altay Oğlum olsaydı Uraz ve Kutay koyardım.😊 Farklı isim olarak da Arman ve Asral önerebilirim.
ikincibebek2 Asil ismini düşündüm ama eşim pek begenmedi onunda beğenebilecegi alternatif isimler arayışına girdim
ikincibebek2 Yazmelegi_ ege ve aslan aklımdaki isimlerden bazıları 😄 başka öneriniz varsa yazın lütfen
ikincibebek2 miracsmom_ Rabbim sağlıklı sıhhatli kucağına almayı nasip etsin canım İsminiz de çok hoş Umarım bende içine sinen bı isim bulurum 😄
ikincibebek2 aslihaneskin kız anneleri olarak kendimizi yine kız isimlerine hazırlamışız sanki ☺️ aslında eşimin adını koyma gibi hayalim vardı evliliğimin ilk yillarinda ama şimdi iş ciddiye binince farklı birşey olsun istedim
aslihaneskin ikincibebek2 evet sanki yine kız olacakmış gibi hissediyordum 🙈 çok isim var ama içime sinemedi hiç biri. İnşallah doğurmadan buluruz 😂
kizmizimavi ikincibebek2 evettt 😂 benim bir kızım var, şimdiki gebeligim kız olursa ismi belli ama erkek ismi konusu çok sallantida 😂 erkek olursa fikir olur diye girdim ama herkesin kafası çok karışık 🙊
ddrys ikincibebek2 oğlumun adı Miraç Yenal suan hamileym yine erkek hıssedıyorm erkek plurda Metehan koyacagım
Rose_07 ikincibebek2 Bende aynı durumdayım asla bir isim içime sinmiyor. Ne zormuş Erkek ismi bulmak. Kız olsaydı ismi hazırdı ablasıyla uyumlu olacaktı ama erkekde asla şu diyemiyorum. Eşimin söylediklerini ben benim söylediklerimi eşim beğenmiyor. Yinede yazayım belki size fikir olur. Aslan Ateş Rüzgar Kuzey Uzay Atlas Kaya Emir Doruk Umut Ege 🤷🏻♀️
myangelson ikincibebek2 Yağız, Görkem, Alp, Ege, Efe, Kıvanç, Egemen, Doruk İlk cennet kuşumun adı Yağız Alp 🤍 ikinci oğluşumun adı Görkem Ege 💙
ikincibebek2 myangelson çok güzelmis oğlunuzun ismi bende eşimin adını koymuş olsaydım Sinan ege koymayı düşünüyordum Şu anda bı kararsızlık oluştu farklı birşey olsun istiyorum 🥲 eşimde üzülüyor tabi onun isminden vazgeçtigim icin ama içime sinsin istiyorum
Nunix- myangelson yağız Alp ismini bizde düşünüyoruz oğlunuz karakteristik olarak nasıl çevremde hiç yağız yok bazı isimleri diyorlar ya çok hareketli çok başına buyruk gibi