_Uykusuzanne1 öncelikle geçmiş olsun… Bence bana göre yeni bir bebeğinizi kaybetmişsiniz biraz beden, rahim, ve annenin de zihninin dinlenmesine ihtiyaç var bu üzüntüyü stresi korkuyu atmak lazım yeni düşük yapmışsınız bedeninin yeni bir bebeğe hazırlamasına biraz müsade edin acele etmeyin ben de 4 sene önce düşük yaptım ve doktorum bana da böyle dedi ve şuan hamileyim illaki hamile kalacaksınız ama öncelikle zaman tanıyın derim.