Normal doğumda onun kontrolü zorunlu kızlar ne yazık ki kendimi fazla kastığım için yaptıramadım sırf bu yüzden sezeryan doğum oldu 🤣 doğumdan sonra enfeksiyon durumu olmuştu o zamanda doktor alttan muayene etti hissetmedim bile ama suyum geldiğinde o panikle aşırı kastım kendimi yaptıramadım
Acılı bir işlem değil ama kasınca çok acılı ve sancılı oluyor 4 ebe tuttu beni ne yazık ki doktorum buna dayanamazsan normal doğumu nasıl yapacağız diye sordu bunu duyan ben koşarak sezeryan oldum 😬🤣