Deletedmom_808 Ben ilk doğumda asla sezeryan yapmam dedim yaptım ikincide asla mama vermem dedim verdim bunda ise asla sallamam dedim sallıyorum 😅 Peki sizler?
hizlivecocuku Deletedmom_808 asla telefon vermem dedim ağladığında video açıp sakinleştirmem dedim (20 aylık bir erkek bebeği haklayan tek şeyin telefon olduğunu bilmezken)
3kedili2bebekli Deletedmom_808 çok oyuncak almam dedim evim en iyi oyun alanlarına taş cikarir oldu sallamam dedim 5 ay salladım çok kuralcı olurum sanıyordum şimdi aman rahat olsunlar mutlu olsunlar modundayim yine katı kurallarim var ekran paketli gıda gibi ama işte yemek yerken dökülmesi oyuncaklari her yere dagitmalari vs saldim artık 😂
_momyy Aldatırsa asla affetmem dedm içimde bi şüphe eğer öyle bi bok çıkarsada affetmkten susup oturmaktan bşka çarem yok ezik değilm dedim ezikliğin dibini yaşıyorum …
ikiprensesannesi___ Deletedmom_808 dedikçe yapıyorum 🤣asla bu kadar çocuk yapmam hele bu kadar az yaş farkıyla ama yapınca yapıyor insan şükürler olsun 😂😅
gizemgizemgizem Deletedmom_808 sallamam dedim emerek uyuttum ama bırakması daha zormuş 🙈 uyku eğitimi ile aştık çok şükür 🤲
Huzurunsesi3 gizemgizemgizem nasıl yaptın 15 ve 3 yaş çocuklarım sürekli sallaniyo yer yataginda ama yastık koydum kafasinin altına salla babam salla gece uyanip salla diyor ikidebir çıldırıyorum artık birakmiyolar
[silindi] Deletedmom_808 asla sezaryen olmam dedim Vajinal doğuma şartladım kendimi, kızım 38.hafta makat gelişe döndü mecburi sezaryen oldum 😂😂 ASLA ASLA DEMEYİN kızlar 🥹😂😂
bebeklerim__ Deletedmom_808 minik bebege asla su rezene vermem o ne oyle çocuğun midesi küçücük dedim. Verenlere kızdım kınadım…. sonuc kizim yeter ki sakinleşsin diye neler verdim neler….
hilal858_ Deletedmom_808 3.yü yapmıcam dedim bir kız bir erkek çocuğum var yeter kendime bakıcam artık dedim(29yaşımdayım) 9 sene sonra hoop geldi şuan 26+3 erkek bebek daha 😂 evin içi 4 gözle bekliyorlar. Bir daha ağzımı açarsam.
Nalan_6552 Deletedmom_808 doğumda asla kv kalmam o da asla gelmesin dedim bir ay orada kaldım. Asla sallamam dedim salladım. Asla telefon vermem dedim ara sıra sussun ya da mama yesin diye açıyorm kırmızı balık 5 aylık
juli_naz Deletedmom_808 insan senin asla dediklerinden tirsiyor 🙄😂😂asla ikinci hamilelik olmaz dedim ama yaptım hemde ilki normal ve çok kolay iken ikinci sezaryen ama iyi ki de doğdu iyi ki de oldu 16 sene sonra yeniden ve ablamız da en büyük destekçim 🥰🥰🩷🩵
MedineK_28 Deletedmom_808 asla 2yıldan önce bebek yapmam dedim 8aylık evliyken hamile olduğumu öğrendim😂 asla kaynanamla yaşamam dedim umarım yaşamam 😂😂
suleferhat MedineK_28 bende evlendikten 1 sene sonra çocuk yaparım diyordum evlendikten 1 ay sonra hamile kaldım 😂😂