Sinerjik ılk doğumumda Tansıyon kaynaklı rısklı gebelık alı acar ve Ahmet başaran takıplı ılerledım ama suan alı hocaya randevu almak ımkansız Bıde normal doğum oldugu ıcın doğuma gelmedı🥺Aysegül ıyı dıye duymuştum bılmıyordum böyle olduğunu.. dün kuzenım rengıne gttı sevdı baya nıl okur arkadaşı normal doğumda baya baya kesmıs Onu ıstemıyorum Aysel kamer de dırek sezeryancı normalı hıc desteklemiyor onada yakın arkadaşım gttı daha 5 haftalık baştan düzgün bı yerle başlamak istiyorum ama Bılemedım nereye gitsem kımle başlasam 🥹