@Popmum çok teşekkürler fikirlerin için canım, ben de 4. Ayımı bitiricem 4 gün sonra, daha eşim hiç odaya girmedi, ultrasondan hiç görmedim ekran doktora dönük sadece kendisi bakıyo, kalp sesini dinletmiyor, ultrason görüntüsü de vermedi daha hiç,detaylı bilgi zaten vermiyor, artık özele geçicem Doğumu zaten özelde düşünüyordum,acaba hangi il ve hangi hastaneye gidiyorsun çok merak ettim, istanbuldayım ben