butterfly4 @Scldgtkn ne güzel, ben hiç birşey sormasam hiç bişey söylemiyor, sadece kaç haftalık olduğunu söylüyor onu da benim için değil ebeye söylüyor o da bilgisayara işliyo
butterfly4 @Karansalhareketlerbunlar onlar söylemiyor biz de meraktan çatlıyoruz, tamam en önemlisi sağlıklı olması da insan merak ediyor
butterfly4 @Papatyapapatya peki soruyor musun cinsiyeti ne diye, ne diyor o zaman, eşin girebiliyor mu seninle odaya, benim eşim giremiyo kalp sesini de dinletmiyor ultrason görüntüsünü zaten göremiyoruz sadece kendi bakıyor
Papatyapapatya butterfly4 bir defa girdi ilk kalp sesini dinlemesi için...bendede kalp atışını dinletmiyor ama söylüyor kalp atişi normal diye...cinsiyyetde gösretmiyor diyor...yarın gideceğim 17hafta olacağız inşallah gösterir...detaylıda benimki göstermedi ayak ayak üstüne atmişti...cinsiyyet sorduğumda baya bakıyor ama göstermiyor diyor...tahmin diyorum...tahmin yapmayı sevmiyorum diyor...net görünce söylerim diyor..🐞❤🌼
butterfly4 @Nryseda benim de 4 gün sonra 4. ayım bitiyor canım, artık özele geçiş yapıcam inş, ama bir yandan da devlete devam ederim herhalde hem devlete hem özele iki doktora gidersem birinin demediğini öbürü der öyle tamamlarız Doğuma kadar da ,zaten Doğumu özelde düşünüyordum
butterfly4 @GULSAHKP doktorla alakalı demekki, biz ketum bir doktora denk geldik, söylemediği gibi açıklama da yapmıyo, bari göstermiyo de, demiyo çünkü bebek hareketli mi dedim evet dedi cinsiyeti de gayet de gördü ama söylemedi
butterfly4 @Nusema25 yine iyi beklemişsin canım, artık kesin bellidir cinsiyet, söylemesi lazım, söylemezse bekleme derim
Nusema25 butterfly4 yani bi gun sinra tekrar gidenleri duyunca 1 ay bekkedigim.icin kendimi tebrik ediyorum eskiden ultrasin mu vardi diyip teselli ettim insallah sali gunu gidicem cok heycanliyim hayirli.bir kiz bebisim olsun istiyorum heycandan cocuk yine.gostermez heralde🤭☺
Silver deletedmom832 Bana o şekilde söylemişti devletin bilmem ne doktoru.Evde test yaptık çift çizgi çıktı şehir merkezinede bir saat uzaklıktayız ilçede bir tane devlet hastanesi var mecbur oraya gittik.Doktor ultrasyonda baktı ama o bakmadan önce neler neler eşimi filan azarladilar yanıma giremezmiş filan neyse.Ultrasyondan keseyi gördü hamileymişsin işte gelmene gerek yokmuş dedi. Ogün bugündür o doktoru görmüyorum özele gidiyorum çok şükür ama. Sonuçta normal bir insan yok karşısında hormonlarından dolayı hassas bir anne adayı var.Ağlayarak odadan çıkmıştım yavruma bile sevinemeden.
oznuryalcn butterfly4 Devlet hastanesinde 13. Haftada doktorum tahmin etmisti ki dogru cikti valla kizlar ben devlet hastanesindeki doktordan daha memnunum artik ozelin devletten farki kalmamis 😊
Deletedmom133 butterfly4 sebebi neymiş biliyorum erken cinsiyet söyledikleri zaman istemedikleri bir cinsiyet se aldırırlar diye söylemiyor mis bazen ama ben öğrendim siz 1 hafta daha bekleyim erken devlette öğrenmek için
butterfly4 @Nusema25 evden çıkmadan meyve ye, yolda da çikolata ye, bebek çok hareketli olur, ben öyle yapmıştım, benim minnoşum hopladı zıpladı ama doktor cinsiyeti söylemedi işte maalesef, çok hareketli dedi ama
butterfly4 @Silver ay nasıl gıcık oldum, bu nasıl muamele ya, bizimkiye de 1 sorudan fazla sorarsan suratı asılıyo bir bıkkın ki halinden sorma, hadi diyeceksiniz doktor değiştir, 3 doktora gittim hepsi aynıydı 🙁
Popmum Arkadaşlar biraz maddi olarak iyiyseniz özele gidin malesef artık devlet hastaneleri hakkında okuduklarım duyduklarım sonucunda memnuniyetin olmadığına kanaat getirdim. Hamileliğimin başından beri özele gidiyorum 31+4üm ve şu zamana kadar hiçbir randevumda doktorum sorularımı cevapsız bırakmadı hep güler yüzlü istediğim zaman whatsapptan konuşabiliyorum ve bebeğimi daha nokta kadarken videoya aldım bu zamana kadar. Daha 12. Haftada cinsiyetini öğrendim oğlum olacak hatta yakın zamanda pipisinin fotoğrafını bile çekti doktorum. Sağlık açısından da çok sıkı takip ediyor. Devamlı aynı doktora gittiğim için artık beni de tanıyor hatta çevremdeki hamileleri ona yönlendiriyorum onlar adımı söyleyip bu kişi önerdi deyince haftama kadar hatırladıklarını söylüyor. Her konuda çok titiz ben de doğumumu bu doktorla yapıcam. Benim şehrimdeki devlet hastanesi her ne kadar çok işlevli ve fonksiyonu geniş de olsa doktorlar açısından suratsız ve mutsuzlar 4 kişi birden alıyorlarmış babalar giremiyor cinsiyet geç söyleniyor falan diye çok duydum.
butterfly4 @Deletedmom133 canım açıklama da yapmıyor ki, bakalım bir yandan da özele başlıycam artık hem devlet hem özel iki taraftan takip edicem birimin demediğini diğeri tamamlar